مدیر بازاریابی این شرکت از عرضه محصولات جدید و دانش بنیان خبر داد:

کایرپایپ ایران از اتحادیه اروپا گواهی ثبت اختراع گرفت

کایرپایپ ایران از اتحادیه اروپا گواهی ثبت اختراع گرفت
Facebook Twitter LinkedIn

۲۱:۵۶ | ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

مدیر بازاریابی شرکت کایرپایپ ایران گفت: تنها محدودیت موجود برای تکنولوژی کایرپایپ این است که در بحث سایزهای بالاتر از یک اینچ قادر به پوشش پروژه های ساختمانی نیست، که در حال حاضر توانسته ایم سازوکار آن را ایجاد کنیم و بحث توسعه این تکنولوژی را آغاز کرده ایم و تا پایان سال جاری قادر خواهیم بود در پروژه های مختلف با سایزهای بالاتر از یک اینچ نیز حضور داشته باشیم.

مصطفی سلامتی در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: گروه کارخانجات کایرپایپ ایران فعالیت خود را از سال 1369 با نام کارخانجات لوله سبز چابهار آغاز کرده است و از زمانی که اولین نسل لوله ها و اتصالات پلیمری را تولید کرده ایم بیش از 30 سال می گذرد، از آن زمان تاکنون با توسعه دانش فنی و تکنولوژی ساخت در سایه مهارت، تخصص و قدرتی که در صنعت پلیمر ایران به دست آورده ایم نسل جدیدی از اتصالات جوشی برای اتصال به لوله های پنج لایه را با نام سیستم لوله کشی کایرپایپ تولید کرده ایم.

مدیر بازاریابی شرکت کایرپایپ ایران در ادامه گفت: تکنولوژی کایرپایپ تحقیقات خود را از سال 88 آغاز کرده است باید گفت که این تکنولوژی یک تکنولوژی کاملا ایرانی است و نمونه مشابه خارجی نیز ندارد و دارای گواهینامه ثبت اختراع در ایران و اتحادیه اروپا است و در واقع یک راه حل جدید برای صنعت لوله کشی در تاسیسات ساختمان ها محسوب می شود.

وی درباره ری برندینگ مجموعه کایرپایپ توضیح داد: ما در سال 88 یک پروژه تحقیقاتی را در مورد نواقص و کاستی های لوله های پنج لایه با اتصالات برنجی آغاز کردیم و بعد از هشت سال تلاش توانستیم به یک راه حل در این حوزه دست پیدا کنیم که در حال حاضر با اطمینان می توان گفت این تکنولوژی یا برند یک راه حل جدید برای سیستم های لوله کشی در صنعت تاسیسات در ساختمان است و به همین دلیل این راه حل در سال 94 با برند کایرپایپ به بازار و جامعه مهندسی کشور معرفی شد.

مصطفی سلامتی تاکید کرد: این تکنولوژِی از هیچ برند دیگری کپی برداری نشده است و طبق گواهینامه ها و مدارک موجود این تکنولوژی به عنوان یک محصول دانش بنیان است که توانسته است هم در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران و هم در اتحادیه اروپا گواهی ثبت اختراع تا 20 سال آینده را بگیرد.



مدیر بازاریابی شرکت کایرپایپ ایران درباره کاربردهای این محصول گفت: این محصول علاوه بر کاربرد در سیستم گرمایش از کف دارای کاربردهای متفاوت دیگری نیز هست از جمله اینکه می توان در سیستم لوله کشی آبرسانی سرد و گرم مصرفی، سیستم های گرمایش و سرمایش پروژه های ساختمانی، سیستم های انتقال بخار و همچنین به واسطه اینکه این پلیمر گواهی فود گرید را از وزارت بهداشت کسب کرده است نیز می تواند در سیستم های انتقال سیالات با حساسیت بالا مانند خون و اکسیژن های بیمارستانی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شعار مجموعه کایرپایپ این است که فاصله دورترین مشتری از کایرپایپ باید کمتر از 40 کیلیومتر باشد، گفت: ما در حال حاضر در 46 نقطه از کشور نماینده فعال داریم و در بحث نقاط برخورد برند با مخاطب به نحوی برنامه ریزی کرده ایم که دورترین مشتری ما بیشتر از 40 کیلومتر از نمایندگی کایرپایپ فاصله نداشته باشد و به همین دلیل یک سیستم توزیع گسترده در داخل کشور ایجاد کرده ایم که خدمات پشتیبانی و فنی را به مشتریان این مجموعه ارائه می کنند.

مصطفی سلامتی ادامه داد: در حوزه صادرات این محصول به تازگی توانسته ایم در حوزه کشورهای CIS و همچنین کشورهای عراق و عمان دفاتر منطقه ای خود را فعال کنیم و فعالیت خود را برای ارائه این محصولات در این کشورها آغاز کرده ایم.

مدیر بازاریابی شرکت کایرپایپ ایران در پاسخ به اینکه آیا برنامه ای برای توسعه سبد محصولات کایرپایپ و یا عرضه محصولات جدیدتر دارید یا خیر؟ گفت: ما در حال حاضر در بخش توسعه محصولات بر روی سایزهای بالای این محصول کار می کنیم تا بتوانیم در پروژه هایی مانند برج های بلندمرتبه علاوه بر انشعابات، در بخش رایزرهای سیستم های سرمایش و گرمایش نیز فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: تکنولوژی کایرپایپ به لحاظ ویژگی بارز آن توانسته است مشکل ضریب انبساط و انقباض طولی بین لوله و اتصالات را حل کند و از این حیث مشکل نشتی آب را در سیستم های لوله کشی برای همیشه یرطرف کند، اما تنها یک محدودیت برای این تکنولوژی باقی مانده است و آن نیز در بحث سایزهای بالاتر از یک اینچ است که با مهارت، تخصص و قدرتی که در سال های اخیر به دست آورده ایم توانسته ایم سازوکار آن را ایجاد کنیم و توسعه آن را نیز آغاز کرده ایم و تا پایان سال جاری قادر خواهیم بود در پروژه های مختلف با سایزهای بالاتر از یک اینچ نیز حضور داشته باشیم.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman