مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تاکید کرد:

ضرورت آشنایی مردم با حقوق خود در بافت فرسوده

ضرورت آشنایی مردم با حقوق خود در بافت فرسوده
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۵۷ | ۱۴۰۳/۰۲/۱۸

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: مردم باید با حقوق خود در بافت های فرسوده آشنا شوند به همین دلیل پنج رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده برگزار می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، محمد آئینی در نخستین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی وزارت راه و شهرسازی که متشکل از بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با بیان اینکه مردم باید با حقوق خود در بافت های فرسوده آشنا شوند گفت: پنج رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه های جهادی برگزار می شود.

وی افزود: از خرداد ماه امسال تا مهر ماه، پنج رزمایش در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه های جهادی برگزار می شود و تلاش می کنیم تا شعار سال محقق و از ظرفیت های مردمی برای نوسازی بهره کافی گرفته شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مقرر است تا از فردا دوره های آموزشی از سوی گروه های جهادی در ۳۱ استان و ۴۵۰ شهرستان تکرار شود، ادامه داد: دوره های مختلف بازآفرینی شهری در حوزه اطلاع رسانی، ترغیب مردم به بازآفرینی شهری، مشارکت مردم برای نوسازی بافت های فرسوده، چگونگی دریافت پروانه نوسازی و چگونگی دریافت حمایت های مالی برای گروه های جهادی برگزار شد و از فردا این دوره های آموزشی تکرار می شود.

وی تاکید کرد: مردم باید با حقوق خود در بافت های فرسوده آشنا شوند و اقدام به نوسازی کنند. با برگزاری این همایش و دوره های تخصصی انتظار داریم تا از فردا بسیج سازندگی، گروه های معین خود را به ادارات کل راه و شهرسازی استان ها معرفی کند تا پنج رزمایش تا مهرماه امسال در همکاری با گروه های جهادی برگزار شود.

بازار


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman